Интервю на Candice Accola за starpulse

 

gmcandiceaccolaStarpulse: Как започна да се занимаваш с тази работа? Чухме, че си певица. Как премина към актьорството?
Candice Accola : Преметих се в Ел Ей когато бях на 16 и подписах договор с Maverick records-Warner Brothers. След като записах парчето, те ми представиха идеята да се явя на прослушвания и за започна да се снимам за киното и телевизията, като начин да се  рекламирам. Срещнах се с един мениджър и агент, и колкото повече рабтех, осъзнах, че тази работа ми харесва. Така че, се получи от самосебеси, а аз не спрях и ми харесваше все повече.
SP: Планираш ли да комбинираш актцорството и пееето по-нататък в кариерата си?
CA: Харесва ми да правямузика. Не искам непременно да бъда певица и Caroline да започне да пее в сериала или нещо подобно. Определено искам да ги разгранича. Музиката е повече в моето свободно време. В момента съм много развълнувана, че съм част от сериала.
SP: В серила ти играеш Caroline. Чухме, че тя не е най-милото момиче. Възползва ли се от някое гадно момиче в гимназията, а да изградиш образа и?
CA: Кевин Уилямсън (Hidden Palms, Dawson’s Creek) и Джули Плек, сценаристите на сериала, свършиха страхотна работа, като дадоха на всички ни многопластови герои. Не, Caroline  не е най-милото момиче, но мисля, че тя е недоразбрана. В моето училище имаше момичета, коитоне бяха мили, но за всичко си има причина. Разбрах, че те не са просто гадни, за да бъдат гадни, а има по-дълбоки причини, които оказват влияние върху това, как се държат с другите хора.
SP: „Дневниците на вампира“ с описан като много мрачен и романтичн, но със сценарист като Кевин Уилямсън би трябвало да има много комични моменти. Това влияе ли на героинята ти?
CA: Има доста малки реплики, които просто излизат о устата на Caroline. Тя не мисли преди да каже нещо, което носи доста комичност на героинята и.
SP: Когато се одготвяше за ролята, чете ли книгите?
CA:Отначало исках да ги прочета, нослед като говорих с продуцентите и сценаристите, те не са се придържали плтно към тях. Бяхме посъветвани да не ги четем. А и не исках да съм предубедена коя е Caroline, когато вероятно ще я представят в различна светлина. Предпочетох да не ги чета, за да разбера сама коя е Caroline.
SP: Какво беше да работиш с другите актьори, особено с ветерани като Иън Сомърхолдър и Нина Добрев?
CA: Всички, и актьорите и екипът се справиха страхотно. Всъщност Нина се нудаеше от място, където да останеслед първия епизод и тя се премести при мен, така че очевидно е разбираме настина добре.Всички актьори се сбираме на барбекюта поне веднъж седмично. Тук, в Атланта, леля ми чичо ми имат къща край езерото, и всички се събираме там и плуваме всеки уикенд, дори и продуцентите! Дори е някак си отвратително колко много се разбираме.

SP: Това, което се лучва извън снимачната площадка влияе ли ти когато си на нея?
CA: Това улеснява малко процеса. По-удобно е когато снимаме сцените. Можеш да бъдеш там без усещането, че някой ще те съди.
SP: Симате в Атлата. Какви са предимствата и неудобствата да работите там?

CA: Хубаво е да си на юг, аз съм от лорида. Наистина е страхотнода съм в Атланта.  Не само защото това поставя различен тон, а защото никой не те познава всъщност. Те притискат пазара тук и можем да останем на спокойствие.

SP: Има ли нещо, което ще видим, което е неочаквано и е основано на медията, която разпространява сериала?

CA: Да. 100%. Мога да ви кажа, че от гледна точка на актьорите, всеки пъ, когато оворим сценария е чуват ахвания. Всеки ът се шокирам. Първият епизод е красиво въведение в сериала.

SP: След успеха на „Twilight“, „True Blood“ и дори „Buffy The Vampire Slayer“, фенка ли си на този вамирски феномен? 
CA: Вълнуващо е да бъдеш част от тази нова вълна в поп културата. Голям фен съм на „True Blood“- всички актьори са му фенове. Доста от режисьориите, с които работим и ще работим, са гледалиепизоди от „True Blood“ – вълнуващо е. Невероятно е също в какво се превърна „Twilight“
SP: Като нова актриса ще продължиш ли да го правиш след 5 – 10 години?
CA: Харесвам много Amy Adams. Тя е страхотна. Even Rachel Wood е ураган. Толкова се вълнувам за Ari Graynor от „Nick and Norah’s Infinite Playlist“ и „American Crime“. Мисля, че е страхотно времето за млада жена в  тази индустрия. Вълнувам се за моят собствен път.
SP: Какво следва затеб сега?
CA: Търся нови възможости за в бъдеще. Това е първият ми сериала и съм 100% съсредоточена.
SP: Имаш ли някакви планве какще гледаш пемиерния епизод?
CA: Всички сме го гледали безброй пъти вече. Просто всички ще се съберем и ще отворим ботилка шампанско!

Tagged with: , ,
Публикувано в Candice Accola, Статии и интервюта

Вашият коментар

Дневниците на вампира – Следващ епизод


Сезон 5 Епизод 1 - I Know What You Did Last Summer

Дата на излъчване (САЩ): 03.10.2013

Дата в България: 04.10.2013

Резюме - TBA

ОЩЕ || СНИМКИ || ВИДЕО

Древните – Следващ епизод


Сезон 1 Епизод 1 - Always And Forever

Дата на излъчване (САЩ): 03.10.2013

Дата в България: 04.10.2013

Резюме - TBA

ОЩЕ || СНИМКИ || ВИДЕО

Follow me on Twitter

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Оставащо време до премиерата
Премиера на сезон 504.10.2013
Пълните епизоди на български
Книга 9 Ловците: Лунна песен
Изрязана глава от „Сенчести души“
Книга 8 Ловците: Фантом
Книга 7 Завръщането: Плунощ (Фен превод)
Книга 6 Завръщането: Сенчести души (Фен превод)
септември 2009
M T W T F S S
« Авг   Окт »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
За връзка

Можете да се свържите с мен на thevampirediariesbg@gmail.com,
както и на @VampDiariesBg
в Twitter

Join 10 601 other followers

Архив
Blog Stats
  • 3,544,310 hits
Блог класация
