Дейвид Галахар за ролята си на новия върколак

По време на премиерата на 15 септември (16-ти в България) на новия сезон ще видим върколака от Тенеси на име Рей Сътън, изигран от Дейвид Галахър. „Клаус и Стефан са „на лов” за мен, така че след като се срещнем ме въвличат в плана на Клаус. Не е най-щастливата среща,” казва той за EW. “Смятам, че публиката ще се наслади на историята. Това наистина има много общо с представата на Клаус за бъдещето.”

Кастингът за Галахър не бил труден: той вече има своя история в шоуто. Всъщност, той се явил на прослушването за първи епизод. „Имаше дебат дали трябва да се пробвам за Стефан или за Деймън. Четох пред продуцентите и за двете роли. Мисля, че беше трудно да решат къде се вписвам, защото напоследък в кариерата ми избирах неща с малко по-мрачно излъчване (играл е убийци в Numb3rs, CSI, Saving Grace, Without a Trace) и това се отрази на работата, с която хората ме знаят през цялото това време.”

„Доста ни впечатли със своята оригиналност и си казахме: Господи, наистина добър актьор е, но цялата работа със сериала „7th Heaven”… Дали ще успее да го загърби?” спомня си Джули Плек. Но след това тя го видяла в ролята на Дони в „Супер 8”. „Нямах представа, че е той докато не свърши филма и един приятел ми каза: ‘Какво мислиш за Дейвин Галахър? Не беше ли страхотен?’ И аз казах: ‘О боже, той беше напълно неразпознаваем.’ Предполагам е намерил начин да продължи след „7th Heaven,” смее се тя. „Бях впечатлена от изборите, които е направил за кариерата си и колко отдаден е, че когато дойде на прослушване за ролята на Рей без колебание исках да го вземем в нашия свят. Справи се чудесно. Той е много умен, отдаден актьор и е израснал в ТВ сериал, което определя част от таланта му. Всъщност като актьор той не е нищо подобно. Затова се вълнувам, че ще му дадем възможност да покаже тъмната си страна.”

Да премине към тъмната страна било полуосъзнато решение, казва Дейвид. „След колежа се чувствах жаден да работя отново. (завършил е Филмов колеж). Бях си взел малко почивка и бях готов вече да се върна на работа, наистина исках промяна. Прекарах десетилетие в “7th Heaven”, играейки Саймън. Беше страхотно шоу и страхотна възможност за мен. Но в края на краищата исках предизвикателство. И след като пораснах започнах да се интересувам от тъмните герои. ”

Когато Галахър отишъл на прослушването за ролята на Рей в „Дневниците на Вампира” ситуацията била подобна, само че с беглата представа, че героя ще бъде свръхестествен Южняк. Той не знаел дали ще има зъби или козина. „В крайна сметка влязох и се опитах да внеса повече от личността ми, малко усмивка. Лошите момчета се забавляват повече. Гаднярът винаги  приема, че той ще спечели, като се има предвид, че добрия човек винаги се бори с мисълта – ами ако загубя?, и публиката иска да се бори с него. Харизматичността на гадняра, това е чувствеността, която въведох при прослушването и изглежда това се отрази добре върху това, което Рей трябва да бъде. В крайна сметка Рей се оказа повече жертва, което аз намирам за приятна изненада и за мен това е допълнение, което не бях очаквал.”

Нали неговите два епизода няма да се превърнат в кървав край?  „Разбира се, че има намесена кръв. Мисля, че мога да ви кажа, че кавгата на Рей с Клаус включва кръв,”  смее се той. По тона на Плек може да се съди, че ще се съгласи: „Горкият Рей. Това не завършва добре за него. Има много общо с, ако мога да го нарека, „Страхотното Изкормвачешко Роуд шоу на Клаус и Стефан” и каква е позицията на Стефан спрямо Клаус. Рей  навлиза в тази сюжетна линия и поставя Стефан в позиция, в която той трябва да покаже своята лоялност спрямо Клаус за сметка на другия човек.”

Гледайки напред, Галахър каза, че е отворен към всякакви роли. „Искам да се предизвиквам с роли, които не са като мен или нещо, което съм правил преди това, но определено не отхвърлям роли въз основа на това колко често съм играл определен типаж.  Искам да бъда като хамелеоните. Това е, което евентуално искам да чувам от хората: „наистина ми харесва да го виждам така, но никога не съм очаквал той да бъде тук.”  Искам да бъда този актьор, който те изненадва, когато го виждаш, че участва в определен проект и отиваш да го видиш: ‘Да! Обичам този човек. Той е в това? Яко.’ Това е доста различна цел в сравнение с останалите, но съм щастлив с начина, по който се развиват нещата напоследък.

Превод: Ika & Mokka
Източник: TwiFun
Tagged with: , ,
Публикувано в Статии и интервюта

Вашият коментар

Дневниците на вампира – Следващ епизод


Сезон 5 Епизод 1 - I Know What You Did Last Summer

Дата на излъчване (САЩ): 03.10.2013

Дата в България: 04.10.2013

Резюме - TBA

ОЩЕ || СНИМКИ || ВИДЕО

Древните – Следващ епизод


Сезон 1 Епизод 1 - Always And Forever

Дата на излъчване (САЩ): 03.10.2013

Дата в България: 04.10.2013

Резюме - TBA

ОЩЕ || СНИМКИ || ВИДЕО

Follow me on Twitter

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Оставащо време до премиерата
Премиера на сезон 504.10.2013
Пълните епизоди на български
Книга 9 Ловците: Лунна песен
Изрязана глава от „Сенчести души“
Книга 8 Ловците: Фантом
Книга 7 Завръщането: Плунощ (Фен превод)
Книга 6 Завръщането: Сенчести души (Фен превод)
септември 2011
M T W T F S S
« Авг   Окт »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
За връзка

Можете да се свържите с мен на thevampirediariesbg@gmail.com,
както и на @VampDiariesBg
в Twitter

Join 10 601 other followers

Архив
Blog Stats
  • 3,544,321 hits
Блог класация
