Интервю с Пол Уесли за бъдещите отношения между Стефан и Елена, Габи Дъглас и феновете на сериала

image host

Този сезон Дневниците разглеждат нова история с Елена като вампир. Мислиш ли, че това развитие ще има дълготраен ефект върху връзката между Елена и Стефан?

Мисля, че може. Като цяло е забавно, когато снимаш сериал, където залозите са толкова високо вдигнати и се опитваш да мислиш реалистично. Тя е вампир, така че очевидно ще има ефект, но в телевизионния свят, в света на Дневниците, трябва да отречем невярването си. Може да има начин за спасение на връзката и да се върнат към нормалното, но се надявам никога да не се върнат към предишното си състояние. Хората се променят и знам, че тяхната романтична история е в целия сериал, но също така вярвам, че могат да открият различен вид романтика, която не е наивна както преди. Според мен, в първи сезон те бяха доста наивни и не бяха наясно с предстоящата гибел на някоя връзка. Звучи доста негативно, знам.

Като цяло, твоят герой Стефан има многопластова история. По-трудно ли ти е или е по-лесно да поддържаш героя си здраво стъпил на земята с развитието на историята?

В известен смисъл, ние играем супергерои, а когато гледате филм със супергерои, просто трябва да се съгласиш с това. Колкото и това да е тийн драма, също така е и едно приключение. Като актьор мисля, че трябва да се отдадеш. Не е като да изобразяваш Айбрахам Линкълн. Правим вампирско шоу. Затова за мен е вълнуващо да бъда кръвопиец и убиец социопат, а после отново да съм героят. Мисля, че тези екстремни разлики са напълно нормални. Но да, очевидно е доста трудно. Като актьор си мислиш „Какво става сега? Как ще се измъкнем с толкова много убийства, а полицията не разследва. Наистина ли ФБР няма да дойде в Мистик Фолс, защото 500 човека умират всеки месец?“ Но се опитвам да не мисля за тези неща.

Пръстенът, който ти позволява да се разхождащ на слънчева светлина е и доста модерен. Носиш ли го и би ли го носил в реалния живот?

Никога не бих си сложил този, но имам два пръстена. Този прилича много на пръстените на колежанските братства. Не си падам това, но често нося пръстн, който ми е подарен от баба ми. Той е стар и е от Монголия, нося също и брачната си халка, разбира се.

Какво можем да очакваме от Стефан в останалата част от сезон четири?

Мисля, че със сближаването на Елена и Деймън, Стефан ще си загуби ума малко. Винаги приветствам това с цяло сърце. Те ще търсят лек за Елена. Един вид е интересно да се види дали на Стефан продължава да му пука за намирането на лека или просто казва „Ти ще тръгнеш с брат ми. Не ми пука.“ Ще видим. Не знам какво ще направи той. Харесва ми да е непредвидим.

Знаем, че олимпийската медалистка Габи Дъглас ще бъде гост звезда в новия епизод. Какво ще ни кажеш за нейната героиня?

За да съм честен ще трябва да кажа, че не смятам това за факт с голяма важност. Тя е просто голям фен на шоуто, а ние сме горди с нея за представянето на страната ни. Всичко беше набързо направено с цел да е забавно, не мисля, че изобщо има героиня.

Имате много лоялни фенове на сериала. Представял ли си си някога такова нещо, когато се зае с актьорската игра?

Не точно, защото Здрач все още не беше излязъл, а може и да е бил? Знаех, че има много идоли на тийнейджърите, а аз бях в късните си 20 години и смятах, че тази фаза от живота ми е приключила. Не съм смятал, че някога ще бъда в шоу на CW. Но сега му се наслаждавам по всеки възможен начин, това е чудесна история, която да разказвам в края на живота си.

Кое е най-странното нещо, което те е питал фен някога?

Хората ме карат да се подпиша на ръката им и после си татуират подписа ми.

Упражняваш ли си подписа?

Не, подписът ми е ужасен. Много ми е гадно заради тях.

Очевидно сериалът все някога ще свърши, какви са плановете ти за след това?

Сериозно ли? Не. Никога! Аз ще съм на на 45 и все още ще играя Стефан! Очевидно ще продължа да съм актьор, но в момента пиша сценарий и продуцирам филм заедно с много талантлив режисьор и сценарист. Следващата година ще го снимаме. Също така се надявам да застана зад камерата и също малко да се докосна до режисьорската позиция. За мен интересът не се ограничава с актьорството, интересувам се от цялостния процес на правене на филми или телевизия. Със сигурност ще се придържам в тази сфера.

Превод: yan4etolp и Mokka

Ако използвате превода, задължително посочвайте като източник!!!

 Bullet Magazine

Tagged with:
Публикувано в Други

Вашият коментар

Дневниците на вампира – Следващ епизод


Сезон 5 Епизод 1 - I Know What You Did Last Summer

Дата на излъчване (САЩ): 03.10.2013

Дата в България: 04.10.2013

Резюме - TBA

ОЩЕ || СНИМКИ || ВИДЕО

Древните – Следващ епизод


Сезон 1 Епизод 1 - Always And Forever

Дата на излъчване (САЩ): 03.10.2013

Дата в България: 04.10.2013

Резюме - TBA

ОЩЕ || СНИМКИ || ВИДЕО

Follow me on Twitter

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Оставащо време до премиерата
Премиера на сезон 504.10.2013
Пълните епизоди на български
Книга 9 Ловците: Лунна песен
Изрязана глава от „Сенчести души“
Книга 8 Ловците: Фантом
Книга 7 Завръщането: Плунощ (Фен превод)
Книга 6 Завръщането: Сенчести души (Фен превод)
ноември 2012
M T W T F S S
« Окт   Дек »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
За връзка

Можете да се свържите с мен на thevampirediariesbg@gmail.com,
както и на @VampDiariesBg
в Twitter

Join 10 601 other followers

Архив
Blog Stats
  • 3,544,295 hits
Блог класация
